Vacature coödinator

Museum Valse Kunst is op zoek naar een coördinator (m/v)

De coördinator is verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken in het museum.
Als coördinator ben je de spin in het web: je zorgt voor overzicht, geeft leiding aan het team vrijwilligers en kijkt wat nodig is om de lopende processen vloeiend te laten verlopen.
Dit alles in samenwerking met de conservatoren, administrateur en het bestuur.

De functie van coördinator is een part-time functie van 2-3 dagen per week. De vacature ontstaat per 1 januari 2025.

Reageren of meer informatie?
Stuur een mailtje naar info@museumvalsekunst.nl of bel met 06-15 573 988

download de functieomschrijving

Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Zondag

Gesloten.
11:00 – 17:00 uur

Nieuwsbrief

Door onderstaand formulier in te vullen geeft u Museums Vledder toestemming deze gegevens alleen te gebruiken voor het verzenden van onze digitale nieuwsbrieven. U kunt zich altijd via de link onder aan de nieuwsbrief weer afmelden. Uw gegevens worden dan direct uit ons databestand verwijderd. In onze privacyverklaring kunt u lezen hoe wij met uw gegevens omgaan.

Ja, ik geef me op voor de nieuwsbrief.