Signeersessie Jeroen Windmeijer

Museum Valse Kunst speelt een belangrijke rol in de boeken ‘De vervalste Vermeer’ en ‘De schaduw van Vermeer’ van Jeroen Windmeijer.
Alle (vervalste) kunstwerken in het museum hebben hun eigen verhaal. Des te meer bijzonder is het dat het museum nu zelf onderdeel is van boeiende en spannende verhalen.

De auteur signeert zijn boeken op zaterdag 21 oktober in de winkel van ons museum tussen 14.00 en 16.00 u.
De winkel is gratis toegankelijk.

Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Zondag

Gesloten.
11:00 – 17:00 uur

Nieuwsbrief

Door onderstaand formulier in te vullen geeft u Museums Vledder toestemming deze gegevens alleen te gebruiken voor het verzenden van onze digitale nieuwsbrieven. U kunt zich altijd via de link onder aan de nieuwsbrief weer afmelden. Uw gegevens worden dan direct uit ons databestand verwijderd. In onze privacyverklaring kunt u lezen hoe wij met uw gegevens omgaan.

Ja, ik geef me op voor de nieuwsbrief.